Dvacítka na krku 🎂

31.3.17

Jo joo, už to není blog náctileté holky, ale blog čerstvé dvacítky. Zní to fakt hrozně/divně/nezvykle, když řeknete, že je vám dvacet. Ale tak mám ještě dalších 9 let, abych si na tu dvojku u mého věku zvykla (než přijde trojka). Ani nevím proč tenhle článek píšu, vždyť to přece nikoho nezajímá a nic vám to nepředá. Asi prostě potřebuju nějak prolomit tady to blogové ticho a to se prolamuje nejlépe nějakým kecacím/informačním článkem.


Na začátek bych ještě ráda zmínila, že den před mými narozeninami jsme s Vojtou oslavili 7leté výročí. Ono oslavili je dost diskutabilní, když jsem byla v Brně a viděli jsme se až tři dny po něm, každopádně kytka, oběd a pivo mi to pak vynahradili i za narozeniny.


Narozeninový den jsem začala také v Brně, ale naštěstí to byl ten týden, kdy v úterý jedu domů, takže jsem je pak odpoledne mohla strávit i doma. Tak jsem si ještě navíc koupila do vlaku cupcake z Brněnské Cupcakekárny, do které jsem se chtěla už nějak od zimy podívat a tohle se mi zdálo jako perfektní příležitost. A doma na mě navíc čekal mrkvový dort od mamky, šáňo a dárky, za které moc děkuju.


Narozeniny jsem pak "oslavila" v komorním stylu s holkama v mém oblíbeném "Vinném sklepě u mostu", který Terka zrecenzovala v jednom z jejích článků, tak kdyby jste si chtěli počíst, můžete. Jinak jsem moc ráda, že přišly a moc jim děkuji za super dárky a jejich společnost, protože je mám fakt nejradši.


A co jinak vlastně nového krom mých narozenin? Můj čas se dělí na čas v Brně a čas doma a ten doma naštěstí převládá, i když třeba tento týden v Brně byl celkem fajn, začalo svítit sluníčko a být teplo, což celkově Brno oživilo a navíc mě baví, jak už i když jdu ze školy skoro v osm večer, tak jdu za světla. V úterý jsem navíc byla na exkurzi na Ústavním soudě, o které vám nejspíše napíšu článek, a pak jsem odpoledne v přestávce mezi hodinami zašla s Káťou na zmrzlinu a na tour po Brněnských památkách.


Jinak s tím hezkým počasím souvisí i to, že jsem začala běhat. Teda byla jsem zatím třikrát, ale zatím mě to celkem baví, tak uvidím jak dlouho mi to vydrží. Do toho si občas zacvičím a pořád se snažím jíst pravidelně, i když už to tak přísně nehlídám, jako v únoru a dám si častěji i něco prasáckého. Každopádně si pořád hodně hlídám pití a snažím se opravdu ty 2 litry denně vypít.


A co je nového u vás? Doufám, že jste ještě na můj blog nezanevřeli, protože to tu rozhodně ještě nebalím! :)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. všetko najlepšieeee! :) verím, že si si svoj deň užila naplno :) a super čas aj pri behu ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou já mám tyhle spontánní články moc ráda a moc se mi líbí ta fotka, kde sfoukáváš svíčky a dortu! ♥
    Celý tenhle článek působí dost pozitivně, takže jde vidět, že na tebe má tohle pěkné počasí opravdu dobré účinky, což je super. :)
    A když už jsem mluvila o těch fotkách, tak jak se ti zase povedlo vyfotit ve vinárně fotku kde jsme a nevím o tom? :D Prostě ti budu muset už asi vždy opakovat - UPOZORNI MĚ! :D
    A když už je to ten narozeninový článek, tak ti znovu popřeju všechno nejlepší! ♥

    EnthusiasTer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou tam vypadáš velmi inteligentně a zamyšleně, ale dobrá BERU V POTAZ :D (like always) a upřímně jsem ten článek měla v rozepsaných od narozenin a původně vyzníval právě dost depresivně a díky tomu počasí a mému tomutotýdennímu rozpoložení jsem ho teda upravila na aktuální mood :D

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší přeju :)) Taky jsme slavili s přítelem výročí, ale 7 let to ještě není :D Si mě navnadila na tu cupcakekárnu, o ní jsme ještě neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko len to najlepšie :) :) aj ja mám 20 ale už trochu dlhšie :D a nie je to také strašné

    OdpovědětVymazat
  5. Já tomu nevěřím do teď, že mi je přes 20 (přesněji 22 :D) :D
    7 leté výročí? Tak to je hodně dobré!
    Do tý cupcakeárny taky musím zajít :D Píšu si jí na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší! ♥ 20 je krásný, připadá mi, že pak to utíká nějak rychleji :D

    OdpovědětVymazat
  7. Když mi bylo 20, taky mi to přišlo najednou divný. Teď je mi pětadvacet a děsí mě, že všichni z mého okolí se žení, vdávaj, mají rodiny, firmy...a přitom si tak "stará" ještě nepřipadám! :) Za svou dvacítku buď ráda:))
    A 7leté výročí? Tak to WOW!!!!! Gratuluju:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. všetko najlepšie Ti prajem :) uži si to! si ešte mladučká :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepšííí !!! ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)